Mä taisin äskön mokata aika pahasti. Ulkopuolisen näkökulmasta tää tietenkin vaikuttaa tosi pieneltä asialta, mutta mun ja rouva x:n tulehtuneet välit ja pakollinen saman katon alla elely pahentaa asiaa huomattavasti. Eli se siivos tänään vessoja ja kylppäriä ja sellasta. Jätti pesuaineet pyttyyn vessanpesun jälkeen, lähti hakeen puhtaita pyyhkeitä tai jotain. Mulla oli ihan tajuton kusihätä, joten menin sinne vessaan kurkkiin, että onko se siivous kesken. Laitoin oven kiinni, mutten lukkoon. Sitten x tuli sinne. Se avas oven ja mulkoili aika pahasti, ei sanonu mitään. Mä alotin kysymyksen: "Voiks tätä...?" Mutta en viittiny jatkaa lausetta loppuun, kun 
se paiskas oven kiinni ja lähti meneen. Tota juttua pahentaa se, että se on pariin otteeseen sanonu, että pitää aina kysyä siltä ennen kun menee sinne, jos sillä on siivous kesken... Musta tuntuu, että mä kuulen tosta vielä tai sitten se kostaa sen laittamalla mulle jotain aivan karseeta ruokaa hirveesti... :(

Ps. Oon melko varma, että tää on poistettavien kirjotusten listalla ensimmäisenä, mutta no, halusin vaan purkaa.Ja juuri tänne sen takia, kun en oo tästä blogista kertonu kellekään.