On se vähän kummallista kun mulla on varmasti ne hankalimmat ja myös oudoimmat ongelmat... Inhottavaa se vaan oon. Tänään on ollu taas vähän onkelmia mrs. X:n kanssa. Se vähän vittuili mulle... En tiedä huomasko paikalla ollut iskä mitään, ehkä se ei vaan tapansa mukaan komeentoinut asiaa mitenkään. Ihan ymmärrettävää kyllä ettei se halua joutua vaimonsa ja tyttärensä väliin. No, näin kävi: Mä ja iskä oltiin vielä syömässä ja x hääräs jotain siinä keittiössä. Sitten kun se lähti siitä alakertaan, se oikeen erikseen ilmotti, että "Meen nyt alakertaan". Ja sitten kun se tuli alakerrasta se sano: "Tuun nyt yläkertaan". En tosiaan tiiä että miten iskä sen ymmärsi, mut mä oon melko varma et x piilovittuili (oma sana?) mulle siitä kun mä en koskaan puhu juuri mitään sen ollessa paikalla. Se kyllä on helposti (mun mielestä) selitettävissä sillä, että se aina, kun meidän välit vielä oli siedettävät, anto pelkästään negatiivista palautetta siitä mitä mä sanon, miten mä sanoin, kenelle sanoin, mihin sävyyn sanoin, miksi sanoin, milloin sanoin... Siitä varmaan (arvaus) seuras tää, että mä vaan en pysty oikeesti mitään puhuun sen seurassa. Nyt iltapalalle, moi.