Poistin kaiken vanhan 'tosi' ihanan tekstin täältä, koska nyt kun luin niitä, alko suoraan sanottuna hävettään... Kauheeta esittämistä se oli. Nytkin mä yritän keksiä jotain tosi järkevää sanottavaa, mutta älkää välittäkö (tosin mä luulen, ettei tätä lue kukaan).

 Noh... Mitäs mä oon tehny hiihtolomalla? Oon pelannu Sims2:ta, dataillu, uskotellut itselleni, että teen parhaani sen äikän kirjailijaesitelmän eteen. Mä tiedän jo nyt kun tässä on viisi päivää aikaa (apua), että mulle tulee kauhee paniikki sen kanssa. Ei kyllä ihme, kun tässä vaiheessa ei oo vielä mitään valmista siinä ja  se on kuitenkin ysiluokan äidinkielen tärkein juttu... Huomenna mä muuten teen sitä kuusi tuntia! Pakko. Ok, aikataulu huomiselle (ei ehdoton, mutta suuntaa antava):

11.00 herätys(kello soi) ja aamutoimet, aamupala yms.
11.30 esitelmä-muistiinpanoja
12.30 tauko, teen jotain kivempaa esim. Simsiä tai nettailua tai jotain
13.00 esitelmää
14.00 tauko -||-
14.30 esitelmää
15.30 tauko -||-
16.00 esitelmää
17.00 tauko -||-
17.30 esitelmää
18.30 tauko -||-
19.00 esitelmää
20.00 iltatoimet
20.30 esitelmää
21.30 jotain kivempaa ennen nukkumaanmenoa

okei siinä on seittemän tuntia esitelmää, mutta siihen tulee kuitenkin kaikkee 'häiriöö', kuten ruoat tai pikkusiskon häirintä (en sano mitään siitä kumpi häiritsee kumpaa...). Jos mä toteutan ton ja kunnolla, niin oon tyytyväinen, koska seittemässä tunnissa esitelmän pitäisi edetä hyvin paljon. Ja sitten ensi viikolla on taas koulua ja paljon vähemmän aikaa. Aika rankka/tylsä päivä huomenna tulossa...

Mä löysin eilen hirveen määrän kuvia Veren vangeista ja Kadotettujen kuningattaresta, että nyt mulla ei juuri muita kuvia koneella ookaan :D

Niin, eilen mä kävin Sannin kanssa Pirkko-mummulla ja se jakso toistaa miljoonaan kertaan kuinka sillä on huono muisti ja kuinka höperö se on (vahvisti sillä toistamisella väitteensä, mutta ei se kyllä mikään uusi asia ollu). Se anto meille molemmille sata euroo, mikä on paljon jopa siltä!

Kainalot (älä kysy) teki yllätysvierailun meille tänään. Ei ne kaikki sentään, mutta se nuorimmainen (mikähän sen nimi oli (?? Olavi? Ei. Joel? Ei. Valtteri? Ehkä.) niillä ainakin oli mukana. Mä piilouduin siksi pariksi tunniksi minkä ne meillä oli, Sannin huoneeseen pelaan Simsiä ja lopulta vaan roikkuun sinne, kun tuli Sannin vuoro pelata ja mä en halunnu törmätä niihin eteisesssä, koska
a. mä oon niin 'ujo'
b. mä olin niin paskanen
c. en välittänyt ruveta juttusille niiden kanssa
Joo, mä oon aika vammanen/tunnevammanen tapaus, tiedän, ei tarvi siis kertoa sitä mulle. Mä vaan en tunne niitä ollenkaan ja viime kerrasta on ~kolme vuotta. Silloin mä olin niin pieni, että mä saatoin kuvitella olevani lapsi, jolle tulee ikävä isää jos joutuu parin metrin päähän siitä... Tosin mulla oli jo silloin tosi kiusaantunut olo niiden seurassa (ja monessa muussa seurassa vieläkin.). Onneksi ne ei enää pyydä mua mukaan suunnilleen minnekään. Tosin olis kuitenkin kiva käydä esim eräillä nimeltämainitsemattomilla vanhuksilla. Onneksi n ekuitenkin käy täällä toisinaan.

 Nyt pitäisi kyllä alkaa suunnitteleen nukkumaanmenoo, tai toi huominen ohjelma ja äikän ysi päättärissä on menetettyjä.

 On kyllä ihan pakko laittaa tää tähän;

Don't be afraid...
I'm going to give
you the choice
I never had.

Ja kuva, jossa sama teksti (hiukan typerää...).
426127.jpg
Joo, hyvää yötä!